جذابیت و زبان بدن

    آخرین بروزرسانی: 28 آذر 1402
    جذابیت و زبان بدن
    ۳.۷ (۳)
    انتخاب رنگ:

    کد محصول: 318

    برچسب:

    محصولات مرتبط

    نقد و بررسی اجمالی جذابیت و زبان بدن

    بخش زیادی از دستیابی به موفقیت در زندگی شخصی و کاری شما به وسیله‌ی توانایی‌تان در برقراری ارتباطی مؤثر با سایر افراد تعیین می‌شود. هوش اجتماعی یا به عبارت دیگر توانایی تأثیر متقابل، گفت‌وگو، مذاکره و متقاعد کردن دیگران، مهم‌ترین ویژگی و خصوصیتی است که می‌توانید داشته باشید. این هوش اجتماعی قابل پرورش و توسعه است.

    می‌توانید خصوصیاتی همچون خونگرمی‌، رفاقت، دوست‌ داشتنی بودن، جذابیت و ... را با تمرین بعضی روش‌ها و شگردهای ارتباطی که توسط مؤثرترین اشخاص در دنیای امروز به کار رفته‌اند، بیاموزید.

    ایمان داشته باشید که قابلیت و توانایی شما در افسونگری، اینکه حقیقتاً دوست داشتنی و خوشایند باشید، درهای بسیاری را به روی شما باز خواهد کرد. هر چقدر علاقه‌ی مردم به شما بیشتر باشد و شما را به عنوان یک فرد خونگرم و معاشرتی بشناسند، به همان میزان خواهان دیدار شما، گوش سپردن به حرف‌هایتان و دعوت شما به جمع خود خواهند بود.

    با یادگیری برخی نکات و حقایق ساده درباره جذابیت و تمرین شگردهایی که در کتاب جذابیت و زبان بدن (The power of charm: how to win anyone over in any situation) معرفی می‌شوند، می‌توانید میزان اثربخشی و خوشایند بودن رفتار خود با دیگران را به میزان قابل توجهی بالا ببرید. با خویشاوند و افراد نزدیکی که در اطرافتان هستند شروع کنید و سپس آن را در رابطه با هر کسی که ملاقات می‌کنید گسترش دهید.

    همیشه گفته‎اند اگر خود را بشناسی، خدا را شناخته‎ای. بهترین نمونه آزمایشگاهی برای شناخت خدا و هستی، وجود خود شماست که می‎تواند مورد شناسایی و ارزیابی قرار گیرد. برایان تریسی یکی از همین افراد می‌باشد که با آگاهی یافتن نسبت به قدرت‌های پنهان در روابط انسانی به بالاترین درجه فکری راه یافته و خدمات بی‌نظیر و مثمر ثمری را به جامعه بشری ارزانی داشته است. در همه‌ی شما این نیروها وجود دارند منتها چون خود را نمی‌شناسید در نتیجه این نیروها به فعل درنمی‌آیند.

    جملات برگزیده‌ی کتاب جذابیت و زبان بدن:

    - توجه بیش از حد، بالاترین نوع تملق است.
    - ذره‌ای هم سخنی به یک خروار تک گویی می‌ارزد.
    - اعتماد به نفس بیش از دانسته‌ها به ارزش یک مکالمه می‌افزاید.
    - آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند که چقدر می‌دانید؛ پیش از آنکه بدانند چقدر اهمیت می‌دهید.
    - سه گروه مرد وجود دارد: شیفتگان عقل و خرد، شیفتگان عزت و افتخار، شیفتگان سود و منفعت.
    - دلیل آنکه ما دو گوش و تنها یک دهان داریم شاید آن است که باید بیشتر گوش دهیم و کمتر سخن بگوییم.
    - قانون بنیادی عصر شهرت: مهم نیست چه کسی هستید؛ تنها آنچه اهمیت دارد این است که مردم شما را چه می‌پندارند.
    - شادترین گفتگو آن است که خودبینی و رقابتی در کار نباشد و تبادل عواطف و احساسات به آسودگی و آرامش صورت پذیرد.

    ادامه مطلب بستن

    مشخصات فنی جذابیت و زبان بدن

    مشخصات کلی

      برند کاکتوس